فیلمبینا

فیلمبینا

Filmbina
فیلمبینا

فیلمبینا

Filmbina

فیلم وبینار چگونه کسب درآمد دلاری داشته باشیم؟Webinar movie, how to earn dollars?

فیلم وبینار چگونه کسب درآمد دلاری داشته باشیم؟

Webinar movie, how to earn dollars

در این وبینار به شما یاد میدهم چطور درآمد دلاری داشته باشید و از چه روش هایی برای نقد کردن این درآمد استفاده کنید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات150
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

چگونه کسب درآمد دلاری داشته باشم؟

این روزها همه به دنبال کسب درآمد به روش‌های مختلف هستند. دلیلشم واضحه. هر کسی برای گذران امورات زندگی و یا رسیدن به آرزوهای خود نیاز به پول دارد و باید از هر طریق درستی امرار معاش کند. این روزها که تورم دارد هر روز بیشتر از قبل میشه قاعدتا این تورم چه با دلیل و چه بی دلیل به نرخ ارز و خصوصا دلار گره خورده و به آن بستگی دارد.

حال که وضعیت قیمتی دلار چیزی حدود 20 تا 30 هزار تومان می باشد (البته الان نه ... الان) پس خیلیا به تکاپو می افتند که چرا با توجه به نرخ ارز من نتونم درآمد دلار داشته باشم؟! آنهم در بستر اینترنت

این ارزش بالای دلار در برابر واحد پول ملی ایران باعث شده روش‌هایی جهت کسب درآمد دلاری در ایران در بستر اینترنت برای کاربران فراهم شود. حال این روش‌ها کدام‌ها هستند و کدامیک قابل اطمینان می باشد مبحثی است که کامل باید در مورد آن صحبت شود.

 

با تخصص یا بدون تخصص درآمد دلاری داشته باشید

 

آیا می دانید روزانه فرصت های آنلاین و آفلاین زیادی برای کسب درآمد دلاری پیش روی شماست؟

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی است. شاید فکر کنید کسب درآمد دلاری از اینترنت آن هم در ایران کار سختی و حتی غیر ممکن باشد. اما باید بگویم قطعا هر کاری سختی خودش را دارد ولی به هیچ عنوان غیر ممکن نخواهد بود!

 

تا حالا به این سوال ها فکر کردید؟

  • چرا باید درآمد دلاری داشته باشیم؟
  • چگونه در ایران درآمد به دلار داشته باشیم؟
  • آسانترین شیوه کسب درآمد دلاری در ایران چیست؟
  • آیا درآمد دلاری از سایت ها مستقیم به حساب ما واریز می‌شود؟
  • بهترین راه کارهای درآمد دلاری در ایران چیه؟
  • چکار کنم که حسابم بسته نشه؟
  • مواردی که برای تایید هویت و فعالیت از شما میخوان
  • چطور میفهمه من از vpn استفاده میکنم؟
  • آیا برنامه ای جهت کسب درآمد دلاری وجود داره؟
  • بهترین روش های برای درآمد دلاری در ایران چیه؟
  • چگونه درآمد دلاری از طریق برنامه نویسی و طراحی سایت داشته باشم؟
  • اگر تخصص ندارم چطوری کسب درآمد دلاری داشته باشم؟
  • و ده ها سوال دیگر ...

 

در این وبینار قرار نیست در مورد روش هایی صحبت کنیم که در سطح اینترنت وجود دارد. چون اکثر روش هایی که گفته می شود برای ایرانی ها به هیچ عنوان قابلیت اجرا را ندارد یا کار کردن در این سایت ها به شدت سخت است.

درآمد دلاری با دوره های آموزشی

اکثر دوره هایی که با عنوان درآمد دلاری وجود دارد اصلا قابلیت اجرا برای کاربران ایرانی را ندارد و شما نمی توانید حتی یک دلار کسب درآمد کنید.

در این وبینار به روش هایی می پردازیم که شخصا در حال انجام دادن آنها هستم و واقعا نیاز نیست خودتان را به سختی بیندازید. سعی کرده ام مطالبی را ارائه کنم که کاربردی و قابل اجرا هستند.

 

در این وبینار چه چیزهایی رو یاد میگیریم؟

در ابتدا تمام روش های کسب درآمد دلاری را مورد بررسی قرار میدهیم. به صورت دقیق بهتون میگیم چه روش هایی وجود دارد که بتوانید از آنها کسب درآمد دلاری داشته باشید. از بین این روش ها، بهترین روشی که می توانید از آن واقعا درآمد داشته باشید را بهتون معرفی می کنیم آن هم با دلایل منطقی و درست.

بعد از اینکه روش ها رو یاد گرفتید سایت های مختلفی را برای درآمد معرفی می کنیم و توضیح میدهیم که کدام سایت ها بهتر هستند و بهترین روش کار در سایت های خارجی را با تجربه ای که در این چند سال داشته ایم در اختیارتان قرار میدهیم.

 

تا این بخش اکثر افراد می توانند درآمد دلاری داشته باشند اما یک موضوع مهم وجود دارد، برنامه نویسان و طراحان سایت باید از چه طریقی درآمد دلاری کسب کنند. آیا روشی برای این کار وجود دارد که بتوانند به ساده ترین شکل، درآمد داشته باشند؟ بله دوستان؛ روش های زیادی برای افراد متخصص وجود دارد که واقعا بعضی هاشون خیلی سخت و نشد هستند اما چند روش ساده تر هستش که خیلی راحت و بدون دردسر می توانید از آنها استفاده کنید. عمده تجربیات ما در زمینه کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی و طراحی وبسایت است که به صورت کامل این تجربیات را در اختیار شما قرار میدهیم.

 

خوب نکته اصلی اینجاست، ما درآمد دلاری داشتیم چطور این دلار را به ریال ایران تبدیل کنیم؟ در این چند سال روش های مختلفی را تست زدم و مقدار دلار قابل توجه ای را از دست دادم چون حساب هایم بلاک شد. اما الان به دو روش عالی برای نقد کردن این دلارها رسیده ام که به صورت کامل این روش ها در اختیار شما قرار میدهم.

 

تمام روش هایی که از آنها درآمد دلاری دارم

 

سایت یا اپلیکیشن دارم می توانم درآمد داشته باشم؟

بله؛ اگر صاحب سایت یا اپلیکیشن هستید خیلی راحت با چند کار ساده می توانید درآمد ماهانه بین 2 تا 10 میلیون داشته باشید. این روش ها را در این وبینار مورد بررسی قرار میدهیم و بهترین آنها را معرفی می کنیم.

 

باید حتما صاحب تخصص و مهارت باشیم؟

اگر صاحب تخصص باشید شرایط برای شما خیلی بهتر می شود و به راحتی می توانید درآمد دلاری داشته باشید. اما در این وبینار، نگاهی هم به افراد بدون تخصص داریم و روش هایی را آموزش میدهیم که با کمترین زمان و کمترین تخصص و مهارت، بتوانید درآمد دلاری داشته باشید. پس جای نگرانی نیست حتی اگر تخصص و مهارت ندارید باز روش هایی وجود دارد که می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 

چطور به کیفیت این وبینار اعتماد کنیم؟


در سه وبینار قبلی ما، بیش از هزار نفر شرکت کردند و امتیاز فوق العاده 4.8 داده اند که در نوع خودش فوق العاده ست. تعدادی از نظرت را در بخش زیر قرار دادیم که متوجه شوید کیفیت وبینارهای مجموعه سورس ایران در چه حدی است؟

برای اینکه اطمینان بیشتری نسبت به وبینار پیدا کنید پیشنهاد میکنم تعدادی از نظرات صوتی شرکت کننده های یکی از وبینارهای قبلی که در بخش زیر قرار دادیم را گوش دهید.

خانوم نرگس مظفری

آقای محمد علیپور

آقای مرتضی علی از افغانستان

آقای علیرضا

آقای امیر

خانوم سپیده لشگری

آقای محمد علی نجفی

آقای محمد حسن هاشمی

خانوم زهرا زارع

آقای سعید

آقای علی انصاری نژاد

آقای محمود نوری

آقای ایمان رستمی

آقای پویا مشایخ

آقای امید رستمی

آقای مصطفی

آقای مهدی

آقای حسین

آقای علی حیدری

آقای مجتبی متقی

 

توجه ای به وبینارهای قبلی مجموعه سورس ایران (مدرس: محمد همتی)

پیشنهاد میکنم نگاهی به وبینارهای قبلی ما بندازید تا متوجه شوید وبینارهایی که مجموعه آموزش برنامه نویسی سورس ایران برگزار می کند با بهترین کیفیت ارائه می شوند. مطالب شامل تجربیات و تحقیقات گسترده هستند و همین امر باعث این شده که بیش از 1000 نفر در سه وبینار قبلی سورس ایران شرکت کنند.

 

تعداد شرکت کنندهای وبینار های محمد همتی

امتیاز وبینارهای قبلی محمد همتی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

فیلم وبینار چگونه از طریق تخصص و مهارت مهاجرت کنیم؟

فیلم وبینار چگونه از طریق تخصص و مهارت مهاجرت کنیم؟

در این وبینار به شما یاد میدهیم چطور از طریق تخصص و مهارت خود، مهاجرت کنید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات150
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

تا حالا به این سوال ها فکر کردید؟

  • اینکه چطور در یک حوزه ای متخصص شویم؟
  • چگونه مهارت های ممکن را کسب کنیم؟
  • اصلا برای متخصص شدن چند ساعت باید کارکرد؟
  • حالا که متخصص شدم چطور به دنبال مهاجرت باشم؟
  • آیا مهاجرت کار درستی است؟
  • پیش از مهاجرت به چه چیزاهایی باید فکر کرد؟
  • ویزای کار چیست؟
  • چطور باید ویزای کار گرفت؟
  • آیا ویزای کار کشورهای مختلف، متفاوت است؟ اگه آره با رسم شکل می خوام:)
  • مقصد کجاست و چگونه کشور مناسب را انتخاب کنیم؟
  • بهترین کشورها برای برنامه نویس ها و طراحان سایت، کدام کشورها هستند؟
  • گام اول اقدام برای مهاجرت چیه؟
  • با این شرایط بازم ارزش دارد مهاجرت کنیم؟
  • شرایط اخذ اقامت در کشور مقصد به چه شکل است؟
  • آیا میشه به موسسات مشاوره مهاجرت اعتماد کرد؟
  • و ده‌ها سوال دیگه در مورد مهاجرت از طریق تخصص و مهارت

در این وبینار تمام مسائل مربوط به مهاجرت از طریق تخصص و کار را مورد بررسی قرار میدهیم و دیدی عالی نسبت به این موضوع پیدا می کنید. بعد از گذارندن این وبینار، متوجه می شوید مهاجرت برای چه تخصص هایی مناسب است و برای چه تخصص هایی نه.

[dw-note color="red"]در این وبینار به شما یاد میدهم چطوری کار پیدا کنید، باید چه مدارکی داشته باشید نحوه تبدیل مدارک را با جزئیات کامل و دقیق آموزش میدهیم. یکی از مشکلات اصلی کسانی که میخواهند مهاجرت کنند بی اطلاعی از مصاحبه کاری است، به صورت دقیق و با مستندات و منابع دقیق به شما می گویم چطوری جلسات مصاحبه را سپری کنید.[/dw-note]

به شما یاد خواهیم داد چطوری یک راه درست و قانونی برای مهاجرت پیدا کنید و با کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

شرط ورود به بازار کار در هر موقعیت اجتماعی داشتن تخصص و مهارت در اون زمینه است. این تخصص و مهارت می تواند برای یک مکانیک و جوشکار باشد یا برای یک بنا، یا برای یک مهندس و یک پزشک. فرقی ندارد ما کجا هستیم اینکه کی هستیم اهمیت خودش را نشان می دهد. گاهی یک فلافل فروش در تهیه خمیر چنان ترکیبی از ادویه جات را اضافه می کند که با تمام فلافل فروش های شهر متفاوت می شود. می بینید همین فلافل فروش با همین یک مهارت به ظاهر ساده شهره شهر می شود. داشتن مهارت و تخصص، متفاوت بودن ما را سریع به رخ می کشد. شما همه اینها را با مثال های بهتر و عینی تر هم در زندگی روزمره تان می بینید.

 

همانطور که بارها در سایت و کانال سورس ایران گفتیم داشتن تخصص و مهارت زمینه ساز شغل در آینده است. به همین جهت پکیج های فوق العاده ای در جهت متخصص شدن در حوزه برنامه نویسی ارائه کرده ایم. ما براین باوریم کسی که در قرن 21 تخصص و مهارت ندارد باید ورزش دوندگی را خوب یاد بگیرد تا همیشه دنبال پول بدود. نیروهای کاربلد و متخصص همیشه و فارغ از هر شرایطی، در هر جایی مورد نیاز هستند. نیرویی که ورودش به رشد و بالندگی یک سازمان و شرکت کمک می کند ارزش ویژه ای دارد.

امروزه به دلایل مختلفی افراد زیادی تصمیم به مهاجرت می گیرند. این دلایل شامل ناامنی مختلف (شامل بیماری، مشکلات اقتصادی، قحطی، وجود جنگ و عوامل دیگری) می باشد.، دلیل دیگر مهاجرت می تواند شرایط و عوامل مساعد جذب کننده مقصد مهاجرت باشد مانند آموزش بهتر، درآمد بیشتر، مسکن بهتر، آزادی های سیاسی بیشتر، امکانات بهداشتی و… است که به خاطر آن تصمیم به چنین عملی می گیرند. یکی از کشورهایی که مردمانش به فکر مهاجرت هستند، ایران است.

 

یکی از روش های پرکاربردی که اکثر متقاضیان شاغل برای مهاجرت از آن استفاده می کنند، مهاجرت از طریق تخصص و مهارت است. بدین معنی که بسیاری از افرادی که در زمینه های خاص پزشکی، فیزیک، ساختمان، ترجمه، ورزش، آشپزی، برقکاری، تاسیسات، برنامه نویسی و …. تخصص دارند می توانند از طریق ویزای کار و تخصص، برای مهاجرت اقدام کرده و خیلی سریع ویزای کاری و تخصصی خود را دریافت کنند.

 

همه ما در برهه ای از زندگی هوس مهاجرت و رفتن به فکرم خطور کرده است. همین شمایی که در حال همین توضیحات هستی مطمئنا روزی میل به پرواز در وجودت شکل گرفته و چند روزی را خودت مشغول کسب اطلاعات مختلف کرده ای. موسسات مختلف، اطلاعات متفاوت و یک سردرگمی عجیب. بعد سراغ افراد مختلفی رفتی که ممکن است قبلا مهاجرت کردند و برگشتند و یا کسایی که آشنایی در آن ور آبها دارند. روایت های مختلف و توضیحات متفاوت از افراد یک چیز عادیست. هرکسی مسیری را طی کرده و همان را بازگو می کند. آن چیزی که نصیب من پرسشجوگر می شود فقط ابهام بیشتر از گزینه های متعدد است.

مهاجرت از طریق تخصص و مهارت

ما در وبینار چگونه از طریق تخصص مهاجرت کنیم؟ شما را از ابهام و سردرگمی در می آوریم. سعی می کنیم مسیر درست و دقیق را به شما نشان دهیم. این وبینار بر اساس تحقیقات مختلف و صحبت با افرادی که از طریق تخصص و ویزای کار، مهاجرت کرده اند برگزار می شود. یعنی هر چیزی که اینجا گفته می شود بر اساس واقعیت و به دور از هر گونه تعصب است. 

 

کیفیت وبینار را از کجا متوجه شویم؟

علاوه بر اینکه در بخش زیر نظرات صوتی تعداد زیادی از شرکت کننده ها رو گذاشتیم، با دیدن امتیاز این وبینار متوجه می شوید کسانی که در این وبینار شرکت کرده اند چه مقدار راضی بوده اند. (این وبینار در سایت ایسمینار برگزار شده و امتیاز دهی در سایت مربوطه انجام شده است.)

[dw-note color="green"]در این وبینار بیش از 300 نفر حضور داشته اند که 37 نفر در نظر سنجی وبینار شرکت کرده اند.
این وبینار امتیاز 4.9 از 5 گرفته که در نوع خودش فوق العاده و عالی است. :)
اگر بخواهیم امتیاز وبینار از 100 حساب کنیم، این وبینار امتیاز فوق العاده 99 را کسب کرده است.[/dw-note]

امتیاز شرکت کننده ها به وبینار مهاجرت از طریق تخصص

 

[dw-note color="green"]بعد از خرید فیلم وبینار، علاوه بر دریافت فیلم وبینار، اسلایدها و صوت وبینار؛ چند منابع فوق العاده برای یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها به صورت رایگان و هدیه در اختیار شما قرار میگیرد. تا اگر نیاز داشتید خیلی سریع یادگیری زبان را شروع کنید. [/dw-note]

نظرات صوتی شرکت کننده های وبینار مهاجرت از طریق تخصص

پیشنهاد میکنم از بخش پایین،
نظر تعدادی از افراد شرکت کننده را بشنوید تا از کیفیت این وبینار اطمینان حاصل شود

 

برای اینکه اطمینان بیشتری نسبت به وبینار پیدا کنید پیشنهاد میکنم تعدادی از نظرات صوتی شرکت کننده های وبینار که در بخش زیر قرار دادیم را گوش دهید.

خانوم نرگس مظفری

آقای محمد علیپور

آقای مرتضی علی از افغانستان

آقای علیرضا

آقای امیر

خانوم سپیده لشگری

آقای محمد علی نجفی

آقای محمد حسن هاشمی

خانوم زهرا زارع

آقای سعید

آقای علی انصاری نژاد

آقای محمود نوری

آقای ایمان رستمی

آقای پویا مشایخ

آقای امید رستمی

آقای مصطفی

آقای مهدی

آقای حسین

آقای علی حیدری

آقای مجتبی متقی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

هدف از این پایان نامه ارزیابی مفاهیم و محتوای فیمنیستی در سینمای زنان فیلم ساز ایرانی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات432
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیرسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته رسانه

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

 
 
چکیده : 
مسأله مشارکت‌ زنان‌ ایرانی بعد از انقلاب اسلامی سال 1357 در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ تلقی‌ می‌شود.جایگاه و نقش زن در جامعۀ معاصر ایران نگاه های متفاوتی را در داخل و خارج کشور به خود جلب کرده و تحلیلها و تفسیرهای بسیاری را به دنبال داشته است. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ است‌. تلاش  گسترده زنان ایرانی برای حضور و مشارکت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی که تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. پژوهشگر در این تحقیق برآن است که دیدگاه فمینیستی زنان فیلم ساز ایرانی را  با کمک ، بازنمایی فیلم هایی که با حضور زنان در سینمای ایران به تصویر کشیده شده و بررسی مضامینی فمینیستی آنچه توسط این فیلم سازان زن به نمایش درآمده را  بررسی کند.
 
 با مطالعه ی کتب و اسناد تاریخی مرتبط با مشارکت زنان ایرانی و سینمای ایران با 13 تن از صاحب نظران، کارشناسان و کاگردانان مطرح ایران به شیوه ی مصاحبه ی عمقی گفت وگو شده است، و یا تحلیل محتوا این نتیجه به دست آمده که زنان فیلمساز ایرانی ، فیلم با مضامین فمینیستی می سازند،  وسینمای آن ها سینمای جنسیت محور دانست، زیرا که در آن شخصیت زن به عنوان کاراکتر اصلی همه فیلمهای آن است، قهرمان فیلم "زن" وضد قهرمان "مرد" است. این فیلم ها، روایت کننده قصه های زنانه است. شخصیت اصلی فیلم: زن مستقل، ،شاغل با سواد به تنهای مسئولیت زندگی را بر عهده گرفته و بیشتر فعالیت های زن بیرون از خانه شکل می گیرد.
 
 
واژگان کلیدی :

سینما ایران Iranian cinema

جنبش زنان women’s movement

تحلیل محتوا Content analysis

کارگردان زن women film directors

مضامین فمینیستی feminist themes

 
 
 
 
مقدمه 
در سالهای پس از انقلاب اسلامی سال 1357 در ایران مسأله مشارکت‌ زنان‌ در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ در جوامع‌ صنعتی‌ تلقی‌ می‌شود. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ مباحث‌ مهم‌ است‌. تلاش  گسترده و بی وقفه ی زنان ایرانی برای حضور و مشارکت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی که تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. سینمای ایران که خود از عرصه های مهم وجدید در تغییرات اجتماعی و فرهنگی ایران است یکی از بارزترین عرصه های ورود هم مضامین زنانه وهم کنشگران زن ایرانی است.تا آنجا که بررسی های تاریخی نشان می دهد ؛  همانگونه که با ورود بازیگر زن ایرانی به سینما سرنوشت سینما با ماجراهای جدیدی رقم خورده است ، تاثیرات متقابل این دو بر یکدیگر نیز موجب روشن شدن و ثبت حقایقی در سینمای ایران شده است . 
 
ورورد زن به عرصه سینما سرانجام حرکت و رشد ذهنی زنان را برای فیلم سازی به دنبال داشته است که با وجود دوره های مختلف ومتفاوت  ؛ اگر چه خیلی طول کشیده است اما امروز آرام آرام به عنوان واقعیتی چشمگیر شکل گرفته است . از طرفی دیگر  بالا رفتن سطح مشارکت اجتماعی وسیاسی زنان ایرانی و راه یابی آنان به مشاغل مختلف در جامعه؛ طرح خواستهایی برای احقاق حقوق زنان را درپی داشته که گاه رویکردی فمینیستی در برخی موارد فرهنگی همراه شده  است. این رویکردی در حوزۀ سینما ودر حرفه فیلم سازی خود را  بیشتر از عرصه های دیگر نشان داده است.
 
با این ترتیب می توان گفت شکل گیری گونه های از  نگرش فمینیستی میان بخشی از زنان به علت دست نیافتن به همه حقوق خود از سویی دستمایه ای برای فیلم سازان زن شده است ؛و از سویی دیگر دامن زدن به این قضیه  باعث طرح پدیده ی زنان فیلم ساز فمینیست در جامعه ایران و برجسته شدن اهمیت ونقش آنان گردیده است. این پژوهش برآن است که با تکیه بر مفهوم ارتباطی سینما به عنوان یک رسانه ی مهم و سیر تحوّل نگرش های زنان به عنوان عامل مؤثر هویت یابی آنان در ایران،  مضامین فمینیستی را در قالب فیلم های زنان فیلم ساز ایرانی ،بررسی کند.  
 
 
 
 
1-2- تعریف مسأله
با مطالعه وطبقه بندی دیدگاه های نو درباره ی نظریه هایی زن و سینما و  نیز با مروری بر تاریخ سینمای ایران وچگونگی حضور زنان در آن و در آن دسته از فیلم هایی که به کارگردانی زنان فیلم ساز ایرانی تهیه شده اند، می توان رابطه ی میان اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران و نگرش فمینیستی فیلم سازان زن را در هر مقطع تاریخی از طریق نحوه حضور زن ایرانی و مضامین فمینیستی در فیلم ها پی گرفت. بر این اساس مسأله اصلی این تحقیق چگونگی بازتاب تحولات اجتماعی زنان ونگرش هایی مربوط به آن در فیلم های ساخته شده پس از انقلاب اسلامی (1388-1357)توسط زنان است.روشن است که هر فیلمی که با موضوع زن یا درباره زنان یا بوسیله زنان ساخته می‌‌شود یک فیلم فمینیستی نیست ،چنانکه در ایران فیلم‌هایی هست که اگرچه درمورد  یا توسط زنان ساخته شده اند ، اما همچون فیلم‌های غیرزنانه مشمول نقدهای فیمنیستی قرار می‌گیرند که زنان را از چشم اندازی مردانه دیده اند و تصویر در آورده اند  و در عین حال تفسیر کرده اند.
 
 
پرسش ها و فرضیه های تحقیق
بر اساس آنچه به عنوان مسأله،زمینه وچارچوب نظری تحقیق در این فصل آمد می توان مهمترین پرسش های تحقیق را در شمار مسایل ذیل دانست:

1. سینمای زنان ایرانی چه مراحلی را پشت سر گذاشته است ؟

2. مظاهر یا نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی چیست؟

3. مضامینی که زنان فیلم ساز ایرانی به آنها پرداخته اند چه ویژگیهای دارند؟

4. آیا بین دیدگاههای زنان فیلمساز ایرانی و دیدگاه های رایج در نظریات فمینیستی تفاوتی وجود دارد ؟

5. آیا خواسته های  سیاسی واجتماعی زنان  در سینمای زنان فیلمساز ایرانی مطرح شده است یا خیر؟

 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
1-1-  مقدمه
1-2- تعریف مسأله
1-3- زمینه نظری
1-4- زمینه های عملی
1-5- ضرورت و اهمیت تحقیق
1-6-اهداف تحقیق
1-7- چهارچوب نظری تحقیق
1-8- پرسش ها و فرضیه های تحقیق
1-9-جامعه آماری و روش تحقیق 6
 
فصل دوم :مبانی نظری

بخش اول :فمینیسم و تحولات مفهومی آن

2-1-1- مفهوم فمینیسم
2-1-2- سیر تحوّل فمینیسم

2-1-3- گرایش های فمینیستی در دوران معاصر

2-1-4- فمینیسم اسلامی
جمع بندی و نتجه گیری

بخش دوّم :جنبش زنان و فمینیسم در ایران

2-2-1- شکل گیری جنبش زنان در ایران

زنان و انقلاب مشروطه
زنان در دوران پهلوی اول و دوّم
انقلاب اسلامی و مبارزات زنان

حقوق زنان و فمینیسم در ایران

بخش سوّم: سینما، ارتباطات و نظریه های فمینیستی فیلم

2-3-1- فلسفه ارتباطی سینما
2-3-2-زنانه شدن هنر
2-3-3- نظریه های فمینیستی فیلم

تئوری فمینیستی فیلم

فیلم و نقش های جنسیتی 
2-3-4- فمینیسم و نظریه های ارتباطی
نظریه کلیشه سازی
نظریه بازنمایی
رسانه ها و اجتماعی شدن
گفتمان پدر سالاری بازنمای جنسیت
فنای نمادین زنان

بخش چهارم: سینمای ایران

2-4-1- شکل گیری سینما در ایران
2-4-2-تحولات سینمای ایران و حضور زن
زن تماشاگر
زن به مثابه بازیگر
زن در سینما در دهه های چهل و پنجاه 
تغییرات جدید اجتماعی و سینمای متأخر ایران
سینما و انقلاب اسلامی
اصلاحات و کم شدن رنگ نظارت

2-4-2- سینماگری پس از انقلاب و زنان ایرانی

زن و سینما از حذف تا حضور
زن، جامعه و سیاست
پخش پنجم: پیشنه تحقیق و چارچوب نظری تحقیق
پیشنه تحقیق
یکم: پژوهش های ایرانی
دوّم: پژوهش های خارجی 
2-5-2- چارچوب نظری/ مفهومی تحقیق
2-5-3- سؤال ها و فرضیه های اصلی تحقیق
 
فصل سوّم : روش تحقیق و تعریف متغیرها
یکم: روش تحقیق
3-1- پژوهش اسنادی
3-2 - مصاحبه 
3-3- تحلیل محتوا   
دوّم : تعریف نظری و عملیاتی متغیرها   
 
فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق   
بخش یکم: تحوّل مشارکت زنان ایرانی و شکل گیری سینما
4-1-1-  تحول مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان در ایران 
4-1-2- سینمای زنان در ایران        
سینما و فمینیسم  درایران
ظهور زنان کارگردان در سینمای ایران     
تابو، محدودیت ها و سانسور  

4-1-3- نگاه زن کارگردان ایرانی به موضوعات زنان و فمینیسم       

بخش دوّم : تحلیل محتوای فیلم ها 
4-2-1- معرفی فیلم های کارگردانان زن  
4-2-2- تجزیه و تحلیل فیلم ها
بخش یکم: توصیف یافته ها
بخش دوّم: تحلیل یافته ها      
فصل پنجم : جمع بندی و نتیجه گیری  
5-1- چکیده ی مباحث
5-2- پاسخ به سؤال ها و فرضیه های تحقیق     
5-3- تنگناهای تحقیق و پیشنهادها
 فهرست مآخذ
 ضمیمه  (دستور العمل کد گذاری مضامین فمینیستی در فیلم های زنان سینماگر ایرانی)
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

مضامین فمینیستی در فیلم های سینماگر زن ایرانی

مضامین فمینیستی در فیلم های سینماگر زن ایرانی

هدف از این پایان نامه بررسی مضامین فمینیستی در فیلم های سینماگر زن ایرانی می باشد که بصورت کامل در 333 صفحه ارائه شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات333
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیرسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته هنر و علوم ارتباطات

مضامین فمینیستی در فیلم های سینماگر زن ایرانی

Feminist Contents in Iranian Woman Cinema

 
چکیده : 
مسأله مشارکت‌ زنان‌ ایرانی بعد از انقلاب اسلامی سال 1357 در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ تلقی‌ می‌شود.جایگاه و نقش زن در جامعۀ معاصر ایران نگاه های متفاوتی را در داخل و خارج کشور به خود جلب کرده و تحلیلها و تفسیرهای بسیاری را به دنبال داشته است. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ است‌. تلاش  گسترده زنان ایرانی برای حضور و مشارکت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی که تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. پژوهشگر در این تحقیق برآن است که دیدگاه فمینیستی زنان فیلم ساز ایرانی را  با کمک ، بازنمایی فیلم هایی که با حضور زنان در سینمای ایران به تصویر کشیده شده و بررسی مضامینی فمینیستی آنچه توسط این فیلم سازان زن به نمایش درآمده را  بررسی کند.
 
 با مطالعه ی کتب و اسناد تاریخی مرتبط با مشارکت زنان ایرانی و سینمای ایران با 13 تن از صاحب نظران، کارشناسان و کاگردانان مطرح ایران به شیوه ی مصاحبه ی عمقی گفت وگو شده است، و یا تحلیل محتوا این نتیجه به دست آمده که زنان فیلمساز ایرانی ، فیلم با مضامین فمینیستی می سازند،  وسینمای آن ها سینمای جنسیت محور دانست، زیرا که در آن شخصیت زن به عنوان کاراکتر اصلی همه فیلمهای آن است، قهرمان فیلم "زن" وضد قهرمان "مرد" است. این فیلم ها، روایت کننده قصه های زنانه است. شخصیت اصلی فیلم: زن مستقل، ،شاغل با سواد به تنهای مسئولیت زندگی را بر عهده گرفته و بیشتر فعالیت های زن بیرون از خانه شکل می گیرد.
 
 
واژگان کلیدی :

سینما ایران Iranian cinema

جنبش زنان women’s movement

تحلیل محتوا Content analysis

کارگردان زن women film directors

مضامین فمینیستی feminist themes

 
 
 
 
مقدمه 
در سالهای پس از انقلاب اسلامی سال 1357 در ایران مسأله مشارکت‌ زنان‌ در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ در جوامع‌ صنعتی‌ تلقی‌ می‌شود. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ مباحث‌ مهم‌ است‌. تلاش  گسترده و بی وقفه ی زنان ایرانی برای حضور و مشارکت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی که تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. سینمای ایران که خود از عرصه های مهم وجدید در تغییرات اجتماعی و فرهنگی ایران است یکی از بارزترین عرصه های ورود هم مضامین زنانه وهم کنشگران زن ایرانی است.تا آنجا که بررسی های تاریخی نشان می دهد ؛  همانگونه که با ورود بازیگر زن ایرانی به سینما سرنوشت سینما با ماجراهای جدیدی رقم خورده است ، تاثیرات متقابل این دو بر یکدیگر نیز موجب روشن شدن و ثبت حقایقی در سینمای ایران شده است . 
 
ورورد زن به عرصه سینما سرانجام حرکت و رشد ذهنی زنان را برای فیلم سازی به دنبال داشته است که با وجود دوره های مختلف ومتفاوت  ؛ اگر چه خیلی طول کشیده است اما امروز آرام آرام به عنوان واقعیتی چشمگیر شکل گرفته است . از طرفی دیگر  بالا رفتن سطح مشارکت اجتماعی وسیاسی زنان ایرانی و راه یابی آنان به مشاغل مختلف در جامعه؛ طرح خواستهایی برای احقاق حقوق زنان را درپی داشته که گاه رویکردی فمینیستی در برخی موارد فرهنگی همراه شده  است. این رویکردی در حوزۀ سینما ودر حرفه فیلم سازی خود را  بیشتر از عرصه های دیگر نشان داده است.
 
با این ترتیب می توان گفت شکل گیری گونه های از  نگرش فمینیستی میان بخشی از زنان به علت دست نیافتن به همه حقوق خود از سویی دستمایه ای برای فیلم سازان زن شده است ؛و از سویی دیگر دامن زدن به این قضیه  باعث طرح پدیده ی زنان فیلم ساز فمینیست در جامعه ایران و برجسته شدن اهمیت ونقش آنان گردیده است. این پژوهش برآن است که با تکیه بر مفهوم ارتباطی سینما به عنوان یک رسانه ی مهم و سیر تحوّل نگرش های زنان به عنوان عامل مؤثر هویت یابی آنان در ایران،  مضامین فمینیستی را در قالب فیلم های زنان فیلم ساز ایرانی ،بررسی کند.  
 
 
 
 
1-2- تعریف مسأله
با مطالعه وطبقه بندی دیدگاه های نو درباره ی نظریه هایی زن و سینما و  نیز با مروری بر تاریخ سینمای ایران وچگونگی حضور زنان در آن و در آن دسته از فیلم هایی که به کارگردانی زنان فیلم ساز ایرانی تهیه شده اند، می توان رابطه ی میان اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران و نگرش فمینیستی فیلم سازان زن را در هر مقطع تاریخی از طریق نحوه حضور زن ایرانی و مضامین فمینیستی در فیلم ها پی گرفت. بر این اساس مسأله اصلی این تحقیق چگونگی بازتاب تحولات اجتماعی زنان ونگرش هایی مربوط به آن در فیلم های ساخته شده پس از انقلاب اسلامی (1388-1357)توسط زنان است.روشن است که هر فیلمی که با موضوع زن یا درباره زنان یا بوسیله زنان ساخته می‌‌شود یک فیلم فمینیستی نیست ،چنانکه در ایران فیلم‌هایی هست که اگرچه درمورد  یا توسط زنان ساخته شده اند ، اما همچون فیلم‌های غیرزنانه مشمول نقدهای فیمنیستی قرار می‌گیرند که زنان را از چشم اندازی مردانه دیده اند و تصویر در آورده اند  و در عین حال تفسیر کرده اند.
 
 
پرسش ها و فرضیه های تحقیق
بر اساس آنچه به عنوان مسأله،زمینه وچارچوب نظری تحقیق در این فصل آمد می توان مهمترین پرسش های تحقیق را در شمار مسایل ذیل دانست:

1. سینمای زنان ایرانی چه مراحلی را پشت سر گذاشته است ؟

2. مظاهر یا نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی چیست؟

3. مضامینی که زنان فیلم ساز ایرانی به آنها پرداخته اند چه ویژگیهای دارند؟

4. آیا بین دیدگاههای زنان فیلمساز ایرانی و دیدگاه های رایج در نظریات فمینیستی تفاوتی وجود دارد ؟

5. آیا خواسته های  سیاسی واجتماعی زنان  در سینمای زنان فیلمساز ایرانی مطرح شده است یا خیر؟

 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
1-1-  مقدمه
1-2- تعریف مسأله
1-3- زمینه نظری
1-4- زمینه های عملی
1-5- ضرورت و اهمیت تحقیق
1-6-اهداف تحقیق
1-7- چهارچوب نظری تحقیق
1-8- پرسش ها و فرضیه های تحقیق
1-9-جامعه آماری و روش تحقیق 6
 
فصل دوم :مبانی نظری

بخش اول :فمینیسم و تحولات مفهومی آن

2-1-1- مفهوم فمینیسم
2-1-2- سیر تحوّل فمینیسم

2-1-3- گرایش های فمینیستی در دوران معاصر

2-1-4- فمینیسم اسلامی
جمع بندی و نتجه گیری

بخش دوّم :جنبش زنان و فمینیسم در ایران

2-2-1- شکل گیری جنبش زنان در ایران

زنان و انقلاب مشروطه
زنان در دوران پهلوی اول و دوّم
انقلاب اسلامی و مبارزات زنان

حقوق زنان و فمینیسم در ایران

بخش سوّم: سینما، ارتباطات و نظریه های فمینیستی فیلم

2-3-1- فلسفه ارتباطی سینما
2-3-2-زنانه شدن هنر
2-3-3- نظریه های فمینیستی فیلم

تئوری فمینیستی فیلم

فیلم و نقش های جنسیتی 
2-3-4- فمینیسم و نظریه های ارتباطی
نظریه کلیشه سازی
نظریه بازنمایی
رسانه ها و اجتماعی شدن
گفتمان پدر سالاری بازنمای جنسیت
فنای نمادین زنان

بخش چهارم: سینمای ایران

2-4-1- شکل گیری سینما در ایران
2-4-2-تحولات سینمای ایران و حضور زن
زن تماشاگر
زن به مثابه بازیگر
زن در سینما در دهه های چهل و پنجاه 
تغییرات جدید اجتماعی و سینمای متأخر ایران
سینما و انقلاب اسلامی
اصلاحات و کم شدن رنگ نظارت

2-4-2- سینماگری پس از انقلاب و زنان ایرانی

زن و سینما از حذف تا حضور
زن، جامعه و سیاست
پخش پنجم: پیشنه تحقیق و چارچوب نظری تحقیق
پیشنه تحقیق
یکم: پژوهش های ایرانی
دوّم: پژوهش های خارجی 
2-5-2- چارچوب نظری/ مفهومی تحقیق
2-5-3- سؤال ها و فرضیه های اصلی تحقیق
 
فصل سوّم : روش تحقیق و تعریف متغیرها
یکم: روش تحقیق
3-1- پژوهش اسنادی
3-2 - مصاحبه 
3-3- تحلیل محتوا   
دوّم : تعریف نظری و عملیاتی متغیرها   
 
فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق   
بخش یکم: تحوّل مشارکت زنان ایرانی و شکل گیری سینما
4-1-1-  تحول مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان در ایران 
4-1-2- سینمای زنان در ایران        
سینما و فمینیسم  درایران
ظهور زنان کارگردان در سینمای ایران     
تابو، محدودیت ها و سانسور  

4-1-3- نگاه زن کارگردان ایرانی به موضوعات زنان و فمینیسم       

بخش دوّم : تحلیل محتوای فیلم ها 
4-2-1- معرفی فیلم های کارگردانان زن  
4-2-2- تجزیه و تحلیل فیلم ها
بخش یکم: توصیف یافته ها
بخش دوّم: تحلیل یافته ها      
فصل پنجم : جمع بندی و نتیجه گیری  
5-1- چکیده ی مباحث
5-2- پاسخ به سؤال ها و فرضیه های تحقیق     
5-3- تنگناهای تحقیق و پیشنهادها
 فهرست مآخذ
 ضمیمه  (دستور العمل کد گذاری مضامین فمینیستی در فیلم های زنان سینماگر ایرانی)
 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

فیلم وبینار چطور همیشه سفارش پروژه داشته باشیم؟

فیلم وبینار چطور همیشه سفارش پروژه داشته باشیم؟

اگر فریلنسر در حوزه های مختلف {برنامه نویسی، طراحی سایت، گرافیک و ...} هستید بعد از دیدن این وبینار یاد خواهید گرفت چطور همیشه سفارش پروژه داشته باشید


مشخصات فایل
تعداد صفحات150
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

تا حالا به این سوال ها فکر کردید؟

  • چرا بعضی از فریلنسرها همیشه سفارش پروژه دارند؟
  • چرا بعضی ها مثل آب خوردن سفارش پروژه میگیرند؟
  • چرا بعضی از برنامه نویس ها و طراحان سایت همیشه مشتری دارند؟
  • چرا بعضی از گرافیست های فریلنسر، تا چند ماه آینده پروژه دارند؟
  • چرا بعضی از فریلنسرها هیچ وقت، بدون پروژه نمی مانند؟
  • و ده ها سوال این مدلی ...

 

 

حتما موضوعی وجود دارد که ما خبر نداریم و قادر نیستیم که سفارش پروژه های مختلف را بگیریم. اگر متخصص هستید و یه چیزایی بلدید و میخواهید به صورت فریلنسری سفارش بگیرید به نظرم این وبینار می تواند به شما کمک کند.

 

اگر فریلنسر در حوزه های مختلف {برنامه نویسی، طراحی سایت، گرافیک، تولید محتوا، سئو و ...} هستید بعد از دیدن این وبینار یاد خواهید گرفت چطور همیشه سفارش پروژه داشته باشید. کسی این وبینار را برگزار می کند که در عرض 3 سال بیش از 150 پروژه مختلف را انجام داده است.

چگونه همیشه پروژه بگیریم؟

شما اگر بهترین برنامه نویس، طراح سایت یا گرافیست جهانم باشید باید تکنیک های مهم برای گرفتن پروژه را بلد باشید اگر شما ندانید که باید چه کارهایی انجام دهید تا پروژه بگیرید عملا از قافله عقب می مانید و سفارش این پروژه ها به فریلنسرهای دیگر میرسد.

 

در این وبینار نتایج بررسی 50 فریلنسر درجه یک ایرانی در حوزه هایی مثل برنامه نویسی، طراحی سایت، گرافیک و محتوا ارائه می شود که با استفاده از این نتایج متوجه می شود با چه تکینیک هایی می شود همیشه سفارش پروژه داشته باشید.

فریلنسرها چگونه پروژه میگیرند؟

 

نظرات شرکت کننده های وبینار 

در بخش زیر نظر تعدادی از شرکت کننده های این وبینار ارائه شده است تا به شما اطمینان دهیم که وبینار فوق العاده است و هیچ گونه ریسکی برای تهیه آن نمی کنید.

نظرات شرکت کننده های وبینار چگونه همیشه سفارش پروژه داشته باشیم؟

 

 

کیفیت وبینار را از کجا متوجه شویم؟

علاوه بر اینکه در بخش بالا نظرات رو مطالعه کردید. با دیدن امتیاز این وبینار متوجه می شوید کسانی که در این وبینار شرکت کرده اند چه مقدار راضی بوده اند.

در این وبینار 475 نفر حضور داشته اند که 63 نفر در نظر سنجی وبینار شرکت کرده اند.

این وبینار امتیاز 4.7 از 5 گرفته که در نوع خودش فوق العاده و عالی است. :)

امتیاز وبینار نحوه گرفتن پروژه برنامه نویسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود