چگونه در شرکتهای بزرگ و معتبر ایرانی استخدام شویم؟ از نحوه فکر کردن به استخدام شدن در این شرکتها تا کار کردن در آنها را برایتان بازگو میکنیم
تعداد صفحات | 150 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | zip |
دسته بندی | دوره های آموزشی |
انجام هر کاری راه و رسم مربوط به خود را می طلبد و مسئله استخدام نیز از همین قاعده پیروی می کند. طبیعتا چنانچه نکاتی وبینار را رعایت فرمایید شانس استخدام شدن خود را به طور قابل توجهی بالا برده اید.
مسئلهای که تقریبا تمامی افراد جامعه، دانشجویان و به خصوص تازه فارغالتحصیلان درگیر آن هستند،
یافتن یک شغل مناسب است
علی رغم اثرات زیان بار ویروس کرونا بر بازار کار، در حال حاضر هزاران موقعیت شغلی در سایت های استخدامی و شرکت های معتبر و بزرگ ایران، موجود است که دلیل آن نیاز شرکت های بزرگ و معتبری که در پی جذب نیروی کار حرفه ای در حوزه های علوم کامپیوتر و IT هستند بوده که هر روز از این طریق متخصصین مورد نیاز خود را استخدام می نمایند.
کافیست به سایت های بزرگ ایران مثل دیجی کالا، ورزش سه، کافه بازار و ... سر بزنید و از فرصت های شغلی آن بازدید نمایید تا متوجه شوید برای کسی که مهارت دارد و اهل کار هست همیشه کار وجود دارد. آنچه مهم است نحوه معرفی خودمان به این شرکت هاست.
استخدام در شرکتهای معتبر علاوه بر تواناییهای فنی نیاز به تسلط بر یک سری تکنیکها و روشهای استخدامی دارد. به این معنا که شما حتی اگر شایستگی استخدام در یک شرکت را داشته باشید اما با روشهای درست مصاحبههای استخدامی آشنا نباشید، ممکن است بهسادگی فرصتهای مهم کاری زندگیتان را از دست بدهید. اگر به دنبال استخدام در شرکتها و سازمانهای بزرگ هستید و یا در حال حاضر مشغول به کار هستید و میخواهید برای سالهای آینده ارتقای شغلی پیدا کنید همراه ما باشید.
خیلی از افراد دوست دارند در شرکت های معتبر و بزرگ ایرانی کار کنند ولی متاسفانه هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارند. اگر شما دوست دارید در شرکت های بزرگ و معتبر استخدام شوید و برای خود جایگاه خوبی داشته باشید پیشنهاد میکنم این صفحه را تا انتها مطالعه کنید.
تلاش برای استخدام شدن در بهترین موقعیتهای شغلی موضوعی است که تمام انسانها در زندگی شغلی با آن مواجه میشوند و یا اینکه در آینده مواجه خواهند شد. نکتهی مهم اینجاست که همه افراد باید بدانند که کسب یک موقعیت شغلی خوب و ایدهآل هرگز تصادفی نیست و باید مواردی را در این زمینه رعایت کرد.
آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای مدت طولانی دنبال کار گشتهاید، اما کماکان بیکار هستید و دیگر از این وضعیت خسته شدهاید؟ یا اینکه در پست شغلی مرتبط با علاقه و تحصیلات خودتان فعالیت نمیکنید و همه چیز برایتان تکراری و کلافهکننده شده است؟
شاید فکر کنید که دلیل کار پیدا نکردن شما بدشانسی و یا نداشتن پارتی باشد و بس! اصلاً این شانسی که تمام مشکلات را به گردن آن میاندازیم چیست؟ لابد فکر میکنید که شانس یک امر کاملاً تصادفی است و خودتان نمیتوانید آن را به وجود آورید. از نظر شما برخی افراد نسبت به بقیه خوششانستر هستند و ذاتاً خوشاقبالی در خون آنهاست. پس درنتیجه استخدام شدن در بهترین موقعیتهای شغلی تنها از آن کسانی خواهد بود که بخت و اقبال همیشه با آنها یار است! اگر اینگونه فکر میکنید، احتمالاً باید منتظر باشید تا با مدرک دکتری هم بیکار بمانید!
و قصد داری در شرکت های بزرگ استخدام شوید، در این وبینار شرکت کنید و راهنمای عملی و نقشه راه ورود به این شرکت ها را بلد شوید
در این وبینار بیش از 300 نفر شرکت کردند که حتی یک ناراضی از وبینار نداشتیم و خدا رو شکر تمام شرکت کننده ها راضی از وبینار خارج شدند. امتیازی که برای این وبینار ثبت شده، امتیاز فوق العاده و جذاب 4.8 از 5 است که در نوع خودش بی نظیر است.
برای اینکه اطمینان بیشتری نسبت به وبینار پیدا کنید
پیشنهاد میکنم تعدادی از نظرات صوتی شرکت کننده های وبینار که در بخش زیر قرار دادیم را گوش دهید.
دانلود.پاورپوینت،فوجی فیلم شرکتی که باسخت کوشی وتحول دیجیتال درصنعت تصویربرداری ماندگارشدبافرمت ppt و138 اسلایدتخصصی
تعداد صفحات | 138 |
حجم | 4447 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | هنر و گرافیک |
هدف از این پایان نامه تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی فیلم سازان زن ایرانی می باشد
تعداد صفحات | 183 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | رسانه و علوم ارتباطات |
دستور العمل کد گذاری مضامین فمینیستی در فیلم های زنان سینماگر ایرانی
Column |
SPSS Variables |
Description |
|
1-4 |
Id |
Story Id |
شماره ردیف مطلب |
5 |
X1 |
Directors Names |
نام زن کارگردان |
1- پوران درخشنده |
|
|
|
2- رخشان بنی اعتماد |
|||
3- تهمینه میلانی |
|||
4- منیژه حکمت |
|||
5- مانیا اکبری |
|||
6-7 |
X2 |
Film |
نام فیلم های منتخب |
1- زمان از دست رفته |
|||
2- عشق بدون مرز |
|||
3- نرگس |
|||
4- بانوی اردیبهشت |
|||
5- دو زن |
|||
6- واکنش پنجم |
|||
7- زندان زنان |
|||
8- سه زن |
|||
9- بیست انگشت |
|||
10- 10+4 |
|||
8 |
X3 |
وجود یا عدم قهرمان |
|
1- دارد |
|||
2- ندارد |
|||
9 |
X4 |
وجود یا عدم ضد قهرمان |
|
1- دارد |
|||
2- ندارد |
|||
10 |
X5 |
نوع قهرمان در فیلم |
|
1- زن |
|||
2- مرد |
|||
11 |
X6 |
نوع ضد قهرمان در فیلم |
|
1- زن |
|||
2- مرد |
|||
12 |
X7 |
موقعیت شغلی زن در فیلم |
|
1- شاغل |
|||
2- خانه دار |
|||
13 |
X8 |
منزلت شغلی زن |
|
1. سیاسی |
|||
2. تخصصی |
|||
3. تجاری |
|||
4. خلاقیت |
|||
5. زیبایی شناسی |
|||
6. کشاورزی |
|||
7. یدی |
|||
8. ارتش وخدمات |
|||
14 |
X9 |
منزلت شغلی مرد |
|
1- سیاسی |
|||
2- تخصصی |
|||
3- تجاری |
|||
4- خلاقیت |
|||
5- زیبایی شناسی |
|||
6- کشاورزی |
|||
7- دستی |
|||
8- ارتش وخدمات |
|||
|
|
|
|
15 |
X10 |
موقعیت تحصیلی زنان در فیلم |
|
1- تحصیل کرده |
|||
2- بی سواد
|
|||
16 |
X11 |
میزان تحصیلات زن در فیلم
|
|
1- دیپلم |
|||
2- فوق دیپلم |
|||
3- لیسانس |
|||
4- فوق لیسانس |
|||
5- دکتری |
|||
17 |
X12 |
سن زنان در فیلم
|
|
1- زیر 15سال |
|||
2- 16 تا 30 سال |
|||
3- 31 تا 45 سال |
|||
4- 46 سال و بیشتر |
|||
18 |
X13 |
پوشش زنان در فیلم
|
|
1- چادر |
|||
2- مانتو |
|||
3- هر دو |
|||
19 |
X14 |
نوع روابط زن ومرد |
|
1- تفاهمی |
|||
2- تفاوتی |
|||
3- تعارضی
|
|||
20 |
X15 |
شیوه ارتباط بین زن ومرد
|
|
1- رابطه کلامی و چهره به چهره |
|||
2- رابطه کلامی و بدون چهره به چهره |
|||
3- رابطه غیر کلامی و چهره به چهره |
|||
4- فاقد ارتباط |
|||
21 |
X16 |
نوع روابط مرد با زن از لحاظ قدرت
|
|
1- سلطه جو |
|||
2- سلطه پذیر |
|||
3- هیچکدام |
|||
22 |
X17
|
نوع روابط زن با مرد از لحاظ قدرت
|
|
1- سلطه جو |
|||
2- سلطه پذیر |
|||
3- هیچکدام |
|||
23 |
X18 |
رفتارهای خشونتآمیز علیه زنان در فیلم |
|
1- دارد |
|||
2- ندارد |
|||
24 |
X19 |
اشکال خشونت |
|
1- خشونتهای فرهنگی، اقتصادی |
|||
2- قانونی و سیاسی |
|||
3- خشونت فیزیکی یا بدنی |
|||
4- خشونت روانی |
|||
5- خشونت جنسی |
|||
25 |
X20 |
علت خشونت علیه زنان |
|
1- تبعیض قانونی |
|||
2- تبعیض اجتماعی |
|||
3- تبعیض اقتصادی |
|||
4- تبعیض فرهنگی |
|||
5- تبعیض سیاسی |
|||
26 |
X21 |
عامل خشونت |
|
1- خانواده:پدر، برادر،شوهر.. |
|||
2- جامعه |
|||
3- دستگاهای دولتی |
|||
27
|
X22 |
جنسیت عامل خشونت |
|
1- مرد |
|||
2- زن |
|||
28 |
X23 |
واکنش زن به خشونت |
|
1- خشونت مقابل |
|||
2- تحمل کردن |
|||
3- گریه کردن |
|||
4- فرار از خانه |
|||
5- شکایت دادن |
|||
6- کمک خواستن |
|||
7- مراجعه به مراکز مشاوره
|
|||
29 |
X24
|
میزان استفادة زنان از محصولات فرهنگی در فیلمها |
|
1- کتاب |
|||
2- روزنامه ومجله |
|||
3- رادیو |
|||
4- تلویزیون |
|||
5- موسیقی |
|||
6- ماهواره |
|||
7- اینترنت |
|||
|
|
|
|
30 |
X25 |
مهارتهای زنان در فیلمها |
|
1- رانندگی |
|||
2- فیلمبرداری و عکاسی |
|||
3- موسیقی |
|||
4- ورزش |
|||
5- کامپیوتر |
|||
6- زبان انگلیسی |
|||
7- گلدوزی وبافندگنی |
|||
8- شعر سرودن وقصه خواندن |
|||
31 |
X26 |
طبقة اجتماعی زن در فیلم |
|
1- فقیر 2- متوسط |
|||
3-ثروتمند (مرفه) |
|||
32 |
X27 |
موضوع دیالوگهای زنان در فیلم |
|
1- موضوعات شخصی و خانوادگی:بیان حالات شخصی فرد، ویژگیها و زندگی فردی وخانوادگی مثل زندگی زناشویی، بچهداری، ویژگیهای شوهر و غیره است. |
|||
2- موضوعات اجتماعی: مربوط به کارکردن در بیرون از خانه، اشتغال و ارتباطات است. |
|||
3- موضوعات سیاسی: انتقاد از وضع موجود، شرکت در فعالیتهای سیاسی، مشاجره با پلیس و غیره است. |
|||
4- موضوعات اقتصادی: وضعیت قیمتها، گرانی، هزینة مسکن و زندگی و غیره میباشد. |
|||
5- موضوعات علمیـآموزشی: دانشگاه، درس، سخنرانی و غیره است. |
|||
6- موضوعات جنسی |
|||
7- موضوعات دینی |
|||
33 |
X28 |
مکان حضور زنان در فیلمها |
|
1- داخل خانه |
|||
2- بیرون از خانه |
|||
34 |
X29 |
فعالیتهای زنان در فیلم |
|
1- فعالیتهای خانگی |
|||
2- فعالیت تربیتی با فرزندان |
|||
3- فعالیت سیاسی |
|||
4- اجتماعی |
|||
5- حرفه ای |
|||
35 |
X30
|
شخصیت زن در فیلم |
|
1- شخصیت قوی و مستقل |
|||
2- ضعیف و وابسته به مرد |
|||
3- ضعیف و غیر وابسته |
|||
36 |
X31 |
ارزشهای قانونی شخصیت زن |
|
1- تاکید بر پیروی از قانون در زندگی و عمل به آن |
|||
2- قانون گریزی و تاکید بر قانون شکنی در گفتار و عمل |
|||
37 |
X32 |
ارزشهای قانونی شخصیت مرد |
|
1- تاکید بر پیروی از قانون در زندگی و عمل به آن |
|||
38 |
X33 |
ارزشهای مذهبی شخصیت زن |
|
1- تاکید بر مبانی مذهبی و اعتقادات دینی در گفتار وعمل |
|||
2- بی توجهی به مبانی اعتقادات دینی در گفتار و عمل |
|||
39 |
X34 |
ارزشهای مذهبی شخصیت مرد |
|
1- تاکید بر مبانی مذهبی و اعتقادات دینی در گفتار وعمل |
|||
2- بی توجهی به مبانی اعتقادات دینی در گفتار و عمل |
هدف از این مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فیمنیستی در سینمای زنان فیلم ساز ایرانی می باشد
تعداد صفحات | 223 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | رسانه و علوم ارتباطات |
هدف از این پروپوزال ارزیابی مفاهیم و محتوای فیمنیستی در سینمای زنان فیلم ساز ایرانی می باشد
تعداد صفحات | 86 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | رسانه و علوم ارتباطات |